ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δεν συνέβη το περιστατικό με τον μαθητή στην Πάτρα που του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ για το εισιτήριο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε σχέση με την καταγγελία για το περιστατικό που φέρεται να συνέβη στον Προαστιακό Πάτρας, την Πέμπτη 15 Μαρτίου, στο δρομολόγιο 12309 (αναχώρηση 15:34 από Πάτρα με προορισμό τον Άγιο Βασίλειο, στην πρώτη αυτοκινητάμαξα του συρμού), ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι:

Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.

Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει».